Hele forløbet tager afsæt i den konkrete case eller projekt, du som deltager ønsker at arbejde med. Casen skal være virkelig og forankret som en opgave du faktisk skal arbejde med eller som institutionen ønsker at udvikle. Undervejs kigger vi på tilrettelæggelse, implementering og afsluttende evaluering af dit projekt.
Kurset forudsætter en tæt dialog med din leder, som vi vil tilbyde en særlig online workshop, hvor lederne vil få kendskab til kurset, dets indhold og især til den case-proces, du som deltager skal arbejde med.
Workshops og webinarer vil i dette forløb ligge på følgende dage:
- workshopdag: 20. august 2025 kl. 10.00 – 16.00 på Vartov i København
Kender du dit publikum godt nok? Introduktion og indkredsning
Data, segmentering og personaer
Cases og strategiske mål
- webinar: 10. september 2025 kl. 09.30 – 12.00
Processen: Markedsføring, dataforståelse og engagement
- webinar: 1. oktober 2025 kl. 09.30 – 12.00
Design din proces: Designproces, fokusgrupper og organisationen
- workshopdag: 22. oktober 2025 kl. 10.00 – 16.00
Designantropologi og vidensindsamling
Formater og forretningsmodeller
- webinar: 13. november 2025 kl. 09.30 – 12.00
Kommunikationsanalyse og brandforståelse
- webinar: 3. december 2025 kl. 09.30 – 12.00
Strategi og forankring
- workshopdag: 7. januar 2026 kl. 10.00 – 16.00
Pitch, implementering og evaluering
Online lederworkshop: 19. august 2025 kl. 09.00 – 12.00
Kursusintroduktion og mentorrollen