november

Temadag: Digital inklusion i den kommunale hverdagspraksis – nye opgaver, muligheder og samarbejde mellem borgerservice og bibliotek

Herning Bibliotekerne og Borgerservice inviterer interesserede kolleger fra landets folkebiblioteker og Borgerserviceafdelinger til konferencedag om, hvordan bibliotek og borgerservice kan teame up og sammen arbejde målrettet med at udfolde og udleve de nye fællesoffentlige principper for digital inklusion i den kommunale hverdagsservice. 

Temadagen byder bl.a. på en paneldebat om muligheder ift. at udfolde principperne for digital inklusion i en kommunal hverdagspraksis. Her deltager Michala Høg Daimar, Sekretariatsleder Digitaliseringsstyrelsen, Mark Korshøj Jensen, Formand for Borgerservice Danmark, Michel Steen-Hansen, Direktør i Danmarks Biblioteksforening, Anna De Boer, Udviklingskonsulent i Egedal Kommunes borgerservice, Heidi Kjølby Andersen, Projektleder Viborg Bibliotekerne, Pernille Schaltz, Biblioteks- og Borgerservicechef i Herning Kommune og Christina Wilther, Projektleder fra Herning Bibliotekerne.

Program og tilmelding.

4. november 2024
kl. 10:00 - 15:30

Lokation
Herning Bibliotek, Østergade 8, 7400 Herning
Køb billet
Program og tilmelding
Køb billet