oktober

Digital formidling i praksis – Kulturformidling på SoMe

Sociale medier består i dag af mange forskellige kanaler til mange målgrupper – så hvilket indhold virker? Deltagerne får en mini-strategi med hjem og/eller input til deres eksisterende SoMe-strategi. Astrid Haug er underviser.

Kursusdagen besvarer følgende emner:

  • Hvilke sociale medier er mest populære blandt hvilke målgrupper?
  • Hvordan skal man navigere i de mange kanaler og funktioner på kanalerne, mens ressourcerne ofte er sparsomme?
  • Hvilke KPI’er skal man have for sociale medier?
  • Hvilke typer af indhold klarer sig godt på nettet og sociale medier?

Du går fra denne kursusdag med viden om:

  • Hvad der er de nyeste tendenser indenfor sociale medier
  • Hvor I finder jeres målgrupper
  • Hvordan I undgår at spilde tiden på forkert indhold og bedst anvender jeres ressourcer
  • Hvordan I arbejder strategisk med sociale medier
  • Hvordan I måler jeres succes

Dagen forløber fra kl. 10-15 med pauser undervejs. Dagen tilrettelægges som et mix af korte faglige oplæg, gruppe-drøftelser samt arbejde med egen case.

Kurset, som er en del af kursusrækken “Digital formidling i praksis”, afholdes på:

Klub
Linnésgade 25
1361 København K

Køb billet her

27. oktober 2022
kl. 10:00 - 15:00

Lokation
Klub, Linnésgade 25, 1361 København K