Sociale medier består i dag af mange forskellige kanaler til mange målgrupper – så hvilket indhold virker? Deltagerne får en mini-strategi med hjem og/eller input til deres eksisterende SoMe-strategi. Astrid Haug er underviser.
Kursusdagen besvarer følgende emner:
- Hvilke sociale medier er mest populære blandt hvilke målgrupper?
- Hvordan skal man navigere i de mange kanaler og funktioner på kanalerne, mens ressourcerne ofte er sparsomme?
- Hvilke KPI’er skal man have for sociale medier?
- Hvilke typer af indhold klarer sig godt på nettet og sociale medier?
Du går fra denne kursusdag med viden om:
- Hvad der er de nyeste tendenser indenfor sociale medier
- Hvor I finder jeres målgrupper
- Hvordan I undgår at spilde tiden på forkert indhold og bedst anvender jeres ressourcer
- Hvordan I arbejder strategisk med sociale medier
- Hvordan I måler jeres succes
Dagen forløber fra kl. 10-15 med pauser undervejs. Dagen tilrettelægges som et mix af korte faglige oplæg, gruppe-drøftelser samt arbejde med egen case.
Kurset, som er en del af kursusrækken “Digital formidling i praksis”, afholdes på:
Klub
Linnésgade 25
1361 København K