Indlæg om Kursus
Fremtidens Publikumsudvikler
kl. 10:00 - 16:00
Hele forløbet tager afsæt i den konkrete case eller projekt, du som deltager ønsker at arbejde med. Casen skal være virkelig og forankret som en opgave du faktisk skal arbejde ...
Byg din publikumsstrategi på 1 dag
kl. 09:00 - 16:30
Byg en strategi, der skaffer din kulturorganisation flere og nye publikummer med hjælp fra to af Danmarks førende publikumsudviklingseksperter. På kurset får du alle ...
Byg din publikumsstrategi på 1 dag
kl. 09:00 - 16:30
Byg en strategi, der skaffer din kulturorganisation flere og nye publikummer med hjælp fra to af Danmarks førende publikumsudviklingseksperter. På kurset får du alle ...
Kend dit publikum – introduktion til publikumsudvikling
kl. 10:00 - 12:00
PUBLIKUMSUDVIKLING I FREMTIDENS BIBLIOTEKER v. applaus – et inspirationsforløb til dig, der arbejder med publikumsudvikling i praksis Publikumsudvikling i en tid med ...
Digital formidling i praksis – Annoncering på sociale medier
kl. 10:00 - 15:00
Alt det gode indhold kommer ikke langt i dag på sociale medier uden annoncering. Her kan man hurtigt få brugt pengene, hvis man ikke har helt styr på, hvilke kanaler og ...
Digital formidling i praksis – Kultur på podcast og lyd
kl. 10:00 - 15:00
Podcast- og lydmediet er i vækst. Det er et populært og tilgængeligt format, men konkurrencen om lytternes øre er stor. Og så skal podcasten markedsføres for at få lyttere. ...
Digital formidling i praksis – Video til SoMe og web
kl. 10:00 - 15:00
Videoindhold, herunder live-streaming af rundvisninger og arrangementer, er et absolut must. Men hvad virker? Gæsteoplæg v. Mark Pallisgaard Hansen, videokreatør til ...
Digital formidling i praksis – Kulturformidling på SoMe
kl. 10:00 - 15:00
Sociale medier består i dag af mange forskellige kanaler til mange målgrupper – så hvilket indhold virker? Deltagerne får en mini-strategi med hjem og/eller input til ...
Kursus: Styrk relationerne i det brugercentrerede bibliotek
Deltag i et nyudviklet online kursusforløb, hvor vi sætter fokus på den nødvendige, faglige værktøjskasse, der kan styrke dialogen og relationen mellem bruger og bibliotek, ...