Bliv vært for Det Bibliotekspolitiske Topmøde

DBs Bibliotekspolitiske Topmøde afholdes hvert år et nyt sted i Danmark. I de senere år har mødet tiltrukket mellem 400 og 500 politikere og fagfolk fra hele landet, som i løbet af de to dages sammenkomst får præsenteret nye tendenser fra biblioteksverdenen, diskuteret aktuelle samfundsmæssige og kulturpolitiske emner, adgang til størstedelen af de firmaer, som henvender sig til kommunernes biblioteker, og endelig får mødedeltagerne rig lejlighed til at netværke på landets vigtigste biblioteks- og kulturpolitiske konference.

Alle kommuner kan søge om at blive værtskommune for Topmødet. For at søge skal nedenstående ansøgningsskema udfyldes og der er en række betingelser der skal opfyldes for at kunne afholde topmødet.

Læs Kravspecifikation for værtskommuner som danner udgangspunkt for at kunne blive vært.

Alle felter i ansøgningsskemaet herunder skal udfyldes

Angiv hvor mange deltagere der kan sidde ved skolebordsopstilling i den primære konferencesal. Auditorier ønskes ikke.
Angiv hvor mange anvendelige m2 det tilstødende udstillingsområde udgør. Der skal være plads til mindst 25 stande a 2×3 meter, samt til afvikling af kaffe- og frokostpauser.
Angiv hvor mange særskilte gruppelokaler der er adgang til på konferencestedet, med plads til fra ca. 10 til ca. 50 personer
Konferencestedet eller et nærliggende sted kan lægge rammer til en festaften for op til ca. 400 personer, siddende ved runde borde
Hotelværelser til 350 gæster (enkeltværelser) er tilgængelige i gåafstand til konferencestedet, alternativt max. 10 minutters buskørsel derfra.

Topmødeprogrammet
Værtskommunen forpligter sig til aktivt at indgå i den løbende planlægning af det pågældende års Topmødeprogram, i tæt samarbejde med Danmarks Biblioteksforening.


Beskriv jeres ideer til hvordan Det Bibliotekspolitiske Topmøde kunne arrangeres, både mht. form og afvikling
Udstillingsområdet skal indtænkes aktivt i dele af programmet.