Årsmødet er den oplagte mulighed for at møde alle de vigtigste firmaer, som bibliotekerne har brug for.
Mød de etablerede firmaer, og mød de nye. Få ny inspiration og ideer med hjem.
I alle pauserne er der rig lejlighed for at få en uforpligtende snak med repræsentanter fra firmaerne – og for at lave nogle gode aftaler.
Torsdag den 27. marts kl. 15.15 er der sat ekstra god tid af til at du kan besøge udstillingerne. Samtidig vil du på hver stand få mulighed for at møde de nyvalgte medlemmer af DBs Repræsentantskab.
Årsmødets udstillingsområde er det oplagte sted at komme for politikere og andre beslutningstagere, så snyd ikke dig selv for et grundigt kig på de mange spændende udstillinger, som følger med din deltagelse på årsmødet.
For udstillere
Bestil den/de ønskede stande på db@db.dk ved at angive det/de ønskede standnumre i mailen.
Som beskrevet i invitationen fordeles standene i den rækkefølge, vi modtager bestillingerne.
Vær derfor hurtigt ude og angiv flere prioriteter ved bestilling , da den ønskede stand allerede kan være reserveret.
Alle stande er denne gang 10,14 m2 (3,9 meter bred og 2,6 meter dyb).
Det er muligt at bestille flere stande. Prisen er kr. 12.500 excl. moms pr. stand.
Booket | Ledig |
Årsmødeområdet
Årsmødets program afvikles for størstedelens vedkommende i konferencesalen (hal 4), som ligger til højre for udstillingsområdet (hal 3), set på tegningen herunder. Der er et receptionsområde ("Cafetorvet") mellem udstillingshallen og konferencesalen. Dette receptionsområde er samtidig årsmødedeltagernes hovedindgang.
Se invitationen for udstillere på DBs årsmøde 2014.